de laatste loodjes - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van M. Zomer - WaarBenJij.nu de laatste loodjes - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van M. Zomer - WaarBenJij.nu

de laatste loodjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg M.

26 Oktober 2007 | Noorwegen, Oslo

Hallo,

Nog een week werken dan begint het inpakken van onze spullen voor onze grote reis naar Noorwegen.

  • 29 Oktober 2007 - 20:12

    Marinke:

    joehoe ik heb je site gevonden, en hem onder mijn favorieten gezet, nu hoef ik niets te missen van jullie avontuur!

    Het huisje ziet er in ieder geval al leuk uit! Tot zaterdag, groetjes Marinke

  • 02 November 2007 - 14:38

    Nicole:

    Heey Manon en Maarten,

    Ik hoorde van Carolien dat het nu dan toch echt gaat gebeuren! Jullie gaan naar Noorwegen! Wat leuk zeg.

    Ik wil jullie veel plezier en geluk toewensen in Noorwegen!

    Groetjes Nicole Klein Poelhuis


  • 07 November 2007 - 21:47

    Gerard:

    Hoi Manon,
    Zooooooooo. Ziet r stoer uit allemaal. Veel mooier dan het Dokterspad in Zwolle. Succes met pakken en up to date houden deze site he?!
    Groet uit Ommen

  • 11 November 2007 - 13:15

    Tessa:

    jaja, het is bijna zover, onze buurtjes gaan naar Noorwegen..... snif.... Okki weg.... snif... Maaaar: wel een goed vakantieadres en daar gaan we zeker gebruik van maken! Kunnen jullie proberen ons over te halen weer buren te worden, maar dan daar in Noorwegen haha! We zullen de verhalen op deze site in de gaten houden en de mooie foto's die jullie ongetwijfeld gaan maken!
    Alvast goede reis en veel woon- en werkplezier in Noorwegen!!!
    Groetjes, Pieter en Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2009

De laatste

11 Oktober 2009

Weer op Nederlandse bodem

27 September 2009

Hoofdstukken afsluiten

13 September 2009

Verrassingen

30 Augustus 2009

Aftellen
M.

het nieuwe avontuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 98497

Voorgaande reizen:

17 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

24 Februari 2020 - 30 November -0001

Opnieuw terug naar Noorwegen

Landen bezocht: