wij zijn in Noorwegen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van M. Zomer - WaarBenJij.nu wij zijn in Noorwegen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van M. Zomer - WaarBenJij.nu

wij zijn in Noorwegen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg M.

19 November 2007 | Noorwegen, Oslo

Na een lange reis van 24 uur (incl. 8 uur op de boot) zijn wij gisteren aangekomen in Bolsoya. Wij zijn hartelijk ontvangen en wonen nu eerst in ons tijdelijke onderkomen.

Op dit moment ligt er nog geen sneeuw en genieten wij van een heerlijk zonnetje met een temperatuur van circa 4 graden. Ons avontuur is nu echt begonnen!

• 19 November 2007 - 21:15

Tessa:

Dat is een cooool uitzicht! Gaaf hoor! Hoe gaat het met de beestjes??? Hier zijn de katten druk bezig het territorium van Okki te verdelen!
    Geniet van jullie avontuur!!!
    Tessa en Pieter

• 19 November 2007 - 21:39

Gerard:

Ziet er mooi uit dat Bolsoya. Wellicht in de toekomst toch maar eens een boottochtje wagen. Enjoy!

• 20 November 2007 - 09:17

Mea:

Nou, dat is een mooi plekje jongelui om jullie avontuur te beginnen. Alle goeds daar. groeten Martien en Mea

• 20 November 2007 - 22:02

Kristy:

Hey M&M!

Supervet uitzicht!!! :)
    Veel succes met de spullen uitpakken en het huis inrichten!

En geniet van jullie avontuur! Dat het lang moge duren! ;)

Groetjes Kristy

• 21 November 2007 - 12:32

Wim Eefde:

Wat ons huis!!!! met wel 36 kamers ???? Dan weet je wel wat je het eerste jaar moet doen.
    Ik zou toch maar Ski-les gaan nemen, dat lijkt mij wel zo leuk met al die sneeuw in de buurt.
    Groeten uit Eefde.

• 21 November 2007 - 12:47

Edith En Leendert:

Hoi M.M
    De eerste mailtjes zijn gelukt
    En wat een prachtig uitzicht hebben jullie daar, geweldig ,goede keuze en geniet van jullie plannen voorde toekomst
    Grt uit Gr. Dochteren

• 22 November 2007 - 08:40

Janet:

Hoi Maarten en Manon,

Wij hebben de site ook gevonden. Ziet er leuk uit.

Veel succes,

Groeten,

Wilfried, Janet en Renee

• 22 November 2007 - 17:35

Marc En Annet.:

Hoi, Wat een mooi uitzicht daar. Is dit nu het huisje waar jullie tijdelijk in zitten. De kachel zul je wel nodig hebben met de weersomstandigheden. Hebben jullie daar al wat mensen ontmoet?
    Veel plezier daar.
    Groetjes Marc en Annet.

• 23 November 2007 - 09:40

Miranda Olthof:

te gek uitzicht en een leuk huisje.heel veel succes gewenst.

• 23 November 2007 - 09:43

Wim Zomer:

Ik heb m'n klusje er weer opzitten voor vandaag, ga naar huis en doe de paarden naar buiten. Het regent hier.

Papa

• 23 November 2007 - 10:53

Rosanne:

Wat een geweldige plek!! Hoe was de reis en zijn de dieren de reis goed doorgekomen? Veel plezier nog!

Rosanne (Landstede)

• 23 November 2007 - 14:18

Mama:

Goed gedaan, super, we blijven jullie volgen.

Mam