Foto's - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van M. Zomer - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van M. Zomer - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg M.

09 December 2007 | Noorwegen, Oslo

hierbij even een paar foto's die we hebben gemaakt tijdens een wandeling hier in de buurt

  • 09 December 2007 - 15:39

    Tessa:

    Wow, echt mooie plaatjes!!!
    En mooi weer!
    Groetjes!

  • 09 December 2007 - 17:30

    Marinke:

    Mooi zeg! Net vakantiefoto's!

  • 09 December 2007 - 19:01

    Edith:

    Hallo M.M
    Zijn jullie nog steeds op vakantie?
    Of besef je wel dat jullie daar wonen.
    Helemaal geweldig
    Groetjes

  • 11 December 2007 - 17:08

    Wim Eefde:


    Hallo MaMa, Ik heb de foto's gezien en wat denk je? ik heb meteen ontslag genomen bij mijn baas. Over enkele dagen komen wij ook naar Noorwegen.Rikie moet nog wel even wat boodschappen halen voor de kerst, en als er nog plaats is in de buurt? horen wij het graag ????.
    Manon ik heb ook gehoord dat je nu ECHT werk heb gevonden, je spier ballen zullen nu wel weer te voorschijn komen?
    En Maarten is bij de tweede boer aan het werk, is dat ook een beetje in de buurt of moet hij erop uit met de auto.
    Oja de kerstkaart is onderweg naar jullie,
    maar ik hoop dat hij aankomt, want het adres 6457 nummer is door ons verkeert in gevuld dat moest volgens je e-mail 6456 zijn.
    Groeten en fijne kerst en jaarwisseling van Rikie en Wim Eefde.

  • 13 December 2007 - 16:52

    Henny Memelink:

    Hallo Maarten en Manon,
    Net jullie kerstkaart gekregen. Wat ontzettend super wat jullie gedaan hebben. Dit wordt morgen dus gelijk bij oud ROB verteld. Ik hoop dat jullie er heel gelukkig worden. Ik moet op mijn gemak straks jullie site bekijken. Groetjes en tot mails.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2009

De laatste

11 Oktober 2009

Weer op Nederlandse bodem

27 September 2009

Hoofdstukken afsluiten

13 September 2009

Verrassingen

30 Augustus 2009

Aftellen
M.

het nieuwe avontuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 98492

Voorgaande reizen:

17 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

24 Februari 2020 - 30 November -0001

Opnieuw terug naar Noorwegen

Landen bezocht: